چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
دشمن و کشته سازی

حوزه/ دو هفته از کشته سازی ضدانقلاب در بوشهر نگذشته که رسانه‌های معاند همنوا با علی کریمی دوباره اقدام به کشته سازی کردند و فوت دختر ۱۶ ساله کنگانی به نام مائده (ماهک) هاشمی را به ضربه باتوم ماموران امنیتی در شیراز ارتباط دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، بیستم آبان‌ماه بود که ضدانقلاب با انتشار خبری با عنوان فوت «حسین حاجیان» بر اثر ضربه باتوم مأموران پلیس در بوشهر خبر داد که با پیگیری خبرنگار ما از بستگان و اورژانس مشخص شد که وی در اثر واژگونی موتورسیکلت در سه راهی ریشهر بندر بوشهر جان باخته است و فوت وی هیچ ارتباطی با اغتشاشات نداشته است.

دو هفته از کشته سازی ضدانقلاب در بوشهر نگذشته که رسانه‌های معاند همنوا با علی کریمی دوباره اقدام به کشته سازی کردند و فوت دختر ۱۶ ساله کنگانی به نام مائده (ماهک) هاشمی را به ضربه باتوم ماموران امنیتی در شیراز ارتباط دادند.

در همین رابطه، عموی مرحوم مائده هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در بوشهر اظهار کرد: فوت دختر برادرم در اثر حادثه تصادف بوده و جان باختن ماهک هیچ ارتباطی با اغتشاشات اخیر ندارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد بامداد چهارم آذرماه یک دستگاه خودرو سواری سمند به دلیل ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در بلوار "کوهسار مهدی" شهر شیراز واژگون شده است.

در این حادثه، مائده (ماهک) هاشمی که اهل شهرستان کنگان از توابع استان بوشهر بوده به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است.

پیش از این نیز ضدانقلاب فوت مرحومه مرضیه دشمن زیاری و حسین حاجیان از شهروندان بوشهری را در اثر ضربه باتوم ماموران پلیس عنوان کرده بود که بر اساس صحبت‌های نزدیکان جان‌باختگان و مستندات، علت فوت «تصادف» بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha